Monday, February 22, 2010

dulu...?

innahumin sulaimaanwainnahu bismillahirrahmanirrahim..

terasa mahu upload gambar2 zaman2 muda jahiliyyah dulu..
hah! sape kate sorang2..sungguh ada d sisi..
semua pun masih ada dan akan terus ada..
baik buruk itu ALLAH yang tentukan..
ALLAHUAKBAR!


ok..dapat result PMR..muke suci



ini tak tahu bile..haha



ok..ble da besa..da makin liar..har3..



bersama mereka d PD..



berjalan d genting!

pastu masuk SESERI..
weeeeeee~



loker yang kecik


kawan2 kapitan!




waktu prog sure solat dengan alang

..
penat lelah bermaskot bersama!.


.ini kina..hehe

,
suda jadi skol leavers la dey!


.
kami ahli alumni yang aktif!

..
dat bwatwomen yang ku cintai..hak3~
.
then masuk matrik n aku tak tau pe jase aku kt sane sbg seorang insan yang bname manusie! huh~

tym exhibition..


sok raye weh!



larian kakom yang tak perlu ada


.
ow ini my nasyed team..jaguh kampung saje~

..
ok..last kelas
..

ok budak aras yang besh!



dan kami 1bilek rajin solat ye


ber karaoke d pusat sumber..peh!

.
last day dak2 PDT..


..
dan aku mmg pncinta kucen!

...
mereka semua~

...

.
dan ini hidup aku yang sekarang!


wah..wah..wah..
...
ok..pure2 belajar dengan tekun..

.

ahli umah kunen..



dan aku gembira bersama mereka.

.
kami menang pertandinag buat ketupat..hee~.

dan bersyukur dengan kurniaan Tuhan sepanjang kehidupan ini..
walau lebih banyak pahit dari yang manes..
namun semuanya adalah yang terindah..
INSYALLAH~
.


cukup ALLAH bagiku~

4 comments:

~umai~ said...

haha..aku ske gamba yg lompat kt seseri tu cz aku ngn najaa juz nmpk tgn je..hahaha..rugi x g depan2..

umatMuhammad said...

Assalamualaikum

huhu..gmbar d matrik mebawa makna yang mendalam.
kenangan bersama malam terakhir di kmns.

kawan seseri said...

weyh3..kenapa kaw ni pelik je aku tengok..
haha..muke kaw tym skola tak berubah la dowh..
ehem3..aku tau kaw tak suke matrik kan?
sebab tu ayat kaw mcm tu..takpe2..tebuslah masa kaw yang terbuang kat matrik tu di sini..
ingat pesan aku..semuanya bukan milik kita dfeh..so berpada2 atas semuanya dan timekasseh call aku..
janganlah lupa tuk bkhidmat tuk semua ok..memberi tanpa menerima semula..
ALLAHUAKBAR!

khaleeftunggal said...

salam'alaik..
ow..ini hanya entry suke2..dan sila abaikan ok..
akan datang dengan entry yg len pule..
nsyallah!

Followers

Total Pageviews

Islamic Calendar