Sunday, September 26, 2010

no more?

tiada lagi dunia lama kerna dunia baru sudah berada di depan mata..hanya perlu langkahan kaki yang teguh dan utuh serta tidak rapuh untuk melangkah ke depan tanpa unduran ke depan
selamat tinggal kawan...selamat tinggal si polan dan si polan...aku sudah paham erti dan maksud skrip terdahulu bukan untuk aku..
muge jalan cerita d dunia baru lebih indah serta tak kan pernah punah musnah dan mudah tergugah...
tiada lagi karya2 lama kerna aku sedang cuba hapuskannya sambil memahatkan nukilan baru dan d situ aku lebih bahagia tanpa...
jutaan alasan yang d jelmakan yang sengaja d cipta...aku terus dengan nukilan yang baru tanpa memasukkan walau sedikit elemen yang terdahulu...
pergi selamanya kerna itu kehendak d jiwa walau bukan rela tapi tetap akan d laksana!


after this, there will be no more me no more them no more us and no more YOU!



cukup ALLAH bagiku~

No comments:

Followers

Total Pageviews

Islamic Calendar