Sunday, December 27, 2009

rindu!



heh..saya rindu kamoo la!
hampir 3tahun tak jumpa...
harap semuanya masih seperti dulu..
moga tiada apa yang berubah walau hakikatnya manusia berubah..

rindu mahu gado2..
rindu mahu perli2..
rindu mahu gelaketawa..
rindu mahu baring2..
rindu mahu peluk2..
rindu mahu kena marah..
rindu mahu balas2 surat..
rindu mahu calling2..
rindu semuanya...

hei,kite start rapat a day before saya tinggalkan 'situ'

saya SAYANG kamu lah!

may ALLAH bless you always and forever..
the greatest sister i ever had..

'NUR AZLIN ABU TALIB'


notakaki:saya rindu dia juga..tapi tak boleh upload gambar..takpe..sudah 3tahun saya menunggu dan akan terus menunggu kamu..Insyallah..NURUL AQILAH KAMARUDIN...setia saya walau tiada jaminan..kalau bukan d dunia..mungkin d syurga...AMIN!

-maaf entry ini tiada faedah dan manfaat-

4 comments:

khaleef said...

oh..aku ingat lagi..kakak ni..
kaw pernah cerita sama aku la..
dia dekat jepong kan?
haha..patutlah lately ni kaw muram aja..terkenang orang yang jauh ya??

dan qill tu pun aku kenal..kaw penah cerita sama aku juga..
tak apa..aku doakan untuk kaw..dari jauh!

syu rahman said...

ngeeeeeeeeeeee~ emo sudah terserlah ni babe! =p takpe2. silakan~ =p

khaleeftunggal said...

khaleef:
ko mmg pmbace setia belog aku en..ow ye,aku igt aku pnah citer same ko..haha..n ko pn aku rindu lah!

syu rahman:
dey tambi..haha..dah xmampu menahan emo ni..haha!

Dr Zahratul Jannah said...

PANTUN:

Bunga bukan sbrg bunga,
Orang tgk smpai ternganga,
Aku ayu digelar bunga,
Ko xrindu ke kat bunga?
(haha..pantun beb..kalah Jarjit-upin ipin)

HA!! JAWAB 2x

Followers

Total Pageviews

Islamic Calendar