Sunday, September 13, 2009

bukan diriku...


...aku tidak berdaya menahan hibanya rasa kau pergi meninggalkan diriku...

Setelah ku fahami ku bukan yang terbaik
Yang ada di hatimu tak dapat ku sangsikan

Ternyata dirinya lah yang mengerti kamu

Bukanlah diriku


Kini maafkanlah aku
Bilaku menjadi bisu kepada dirimu
Bukan santunku terbungkam
Hanya hatiku terbatas tuk mengerti kamu
Maafkanlah aku

Walau ku masih mencintaimu
Ku harus meninggalkan mu
Ku harus melupakanmu
Meski hatiku menyayangimu
Nurani membutuhkanmu
Ku harus merelakanmu

Dan hanyalah dirimu
Yang mampu memahamiku
Yang dapat mengerti Aku

Ternyata dirinyalah yang sanggup menyanjungmu
Yang lama menyentuhmu bukanlah diriku

belajar untuk menerima hakikat kepahitan kebenaran hidup ini...
perjalanan masih jauh...
biarkan si dia pergi tanpa kesalan di hati...
setiap pengakhiran akan ada permulaan...

YA ALLAH,cekalkan hati ini dengan ketentuanMU..
izinkan aku untuk sentiasa berbaik sangka dengan pengakhiran ini...
ku rela dalam paksa...
realitinya BUKAN DIRIKU yang dicari selama ini...
sekali lagi ku temui pengakhiran yang sama...
kembali meragut hati dan perasaan ini...


cukup ALLAH bagiku~

2 comments:

umairah said...

ko knape najwa???

khaleeftunggal said...

hahaha~~ xde papelah..
tgh emo zone ni..
aku pn xtau la..
adoi..

Followers

Total Pageviews

Islamic Calendar