Monday, September 14, 2009

masih ada yang sayang...


~happy birthday handsome...xoxo~


muchas gracias me amigos!!!

at moment i felt like this is the worst besday i ever had..
(mane taknye kalo berendam dengan air mata tuk 3ari 2mlm berturut2)
and theres come my friend who willing to celebrate the besday...
syukur alhamdulillah kesedihan yang menimpa dapt diredakan dengan kehadiran rakan2 seperjuangan...

tak sangka pun diorang akan celebrate my besday...
rancangan asal hanya nak main bunga api je kat luar..
eceh2..pandai diorang bermain helah ye...



~riang ria di pagi raya~
huhuhu.. tak lama lepas tu,muncul si shuze sambil bawak kek..
so sweet beb...im really appreciate u guys...
so, let the pics tells u the great moment..


ALLAH selamatkan aku..


putun kek oleh yang berbahagia aku



sesi suap menyuap





~transformasi bro ensem~

pictures will tell thousand story...
kini ku sedar,
masih ada yang sayang tatkala dir di biar terkapai keseorangan...
jumpa kawan baru diraikan...
kawan lama dilupakan...aish!!!

go najwa!!!
selamat ulang tahun ke19..
sudah tua,hampir kepada kematian..
muhasabah diri jangan lupa..
insyallah~



..tq to all my housematz and for those yg wish saye..

cukup ALLAH bagiku~

4 comments:

kina ;) said...

Najwa.
Sorry for the late wish and kacau kau tido.
And I wish I was there too to celebrate your bday..:(
Btw, happy belated sweet 19 again.
Wish u all the best.
Doa2 kan la ek aku dpt jmpe kau.

Miss ya! :D

p/s: Glad u're not in your emo mood. xD Smile~!

AiN said...

happy bday najwa~
hehe
smoge dpt yg terbaik!

cun2..
hehe
^^

~umai~ said...

epi besday najwa....

khaleeftunggal said...

kina-ko xkaco pn la aku nk tdo,malah aku gumbira ..hehehe

ain-maseh beb,mahal ni salam dari kanada

umai-hehhehe..tq2

Followers

Total Pageviews

Islamic Calendar